Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Presentation, typ?

Av webothdowhatwelove - 27 januari 2013 16:11

Japps, jag kommer då inte ge ut mitt namn, men läser ni min andra blogg så vet ni ju redan nästan allt om mig! ;)

Denna bloggen är endast skapad för min/mina novell/noveller, presentation på den kommer senare, sen kommer då även kapitel ett och två i kväll, så får vi väl se senare, minst tre kommentarer på kapitel två innan ni får kapitel tre som bara väntar på att få bli publicerat!

Inget namn, ingen ålder ingenting kommer jag ge er, mest för att ni inte ska döma mig på förhand! (; 

Dock vill jag så snart som möjligt få en gratis design, så om någon kan vara så gullig att hjälpa mig med det kanske? :3<3

Det var nog allt, ha en trevlig läsning!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av webothdowhatwelove - 10 februari 2013 23:05

Halva dagen hade gått och jag hade spenderat all min tid vid Taylors sida. Varje rast hade han visat mig runt på skolan och området runtomkring den. Vi hade redan delat många skratt och det verkade inte som att han stördes alls av att jag förföljde h...

Av webothdowhatwelove - 30 januari 2013 10:24

Jag skojar inte, ni får inget kapitel om ni inte kommenterar, det är jävligt tråkigt för oss alla, men det är ert fel att jag inte lägger upp så att ni kan läsa.. skyll er själva!    ...

Av webothdowhatwelove - 27 januari 2013 18:00


  Att det var ett mindre samhälle än vad jag och mamma var vana vid var det ingen tvekan om. Det verkade som att alla kände alla här, inga undantag, man hade antagligen inte så mycket val. Antingen höll man sig inomhus från födsel till död, eller så...

Av webothdowhatwelove - 27 januari 2013 16:45


  Mamma saktade ner, svängde vänster och ökade farten igen. Jag som trodde att vi äntligen var framme, men jag hade tydligen väldigt fel. Trots min dåliga tidsuppfattning kunde jag med säkerhet säga att tio minuter senare svängde mamma in på vår nya...

Av webothdowhatwelove - 27 januari 2013 16:30

Alice är en helt vanlig tjej på 17 år. Två dagar innan hennes 17årsdag står nästan hela huset packat och klart, och det är dags att lämna Sverige, kanske för gått, kanske bara för ett år eller två? Efter att Alice’s föräldrar skilt sig och Al...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards